vad jag saknar mest

 

Jag saknar mina vänner något otroligt och såklart min familj. Men en person som jag inte trodde jag skulle sakna så mycket som jag faktiskt gör är Lukas, vi har ju alltid stått varandra nära men det är inte förens nu jag inser hur mycket jag älskar honom. Bästa Lulle. 
 
Något annat som jag längtar efter något galet mycket är svensk mat. Jag trodde att jag skulle bada i mumsig mat här i Málaga men nej tydligen inte och jag kan knappt bärga mig till jag får komma hem till julmaten i december. ;) 
 
Ni ska veta att jag egentligen hade velat ha flera hundra bilder på alla fina människor jag saknar i mitt liv just nu men då jag inte alls har många bilder på min dator då jag tömde den innan resan fick detta sammanfatta lite grann. 
 
Nu ska kocken Julia ställa sig i köket ännu en gång och laga gourmémat till Evelina och mig (pasta pesto blir det till kvällsmat, lätt och väldigt gott). 

Kommentarer
Oskar säger:

Haha:) trodde du skulle ha me en bild på mej;)

2013-09-11 | 23:31:33
Nina säger:

till oskar: hon hade bilder på mig men inga fina så du går ändå inte miste om ngt;))))))))))))))

2013-09-15 | 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback