ny lägenhet

Bilder från i onsdags
 
Igår var vi inne i centrum, eller rättare sagt lite utanför i ett stort köpcentrum för att besöka the one and only primark. Visst, kläderna där inne är aldrig de bästa men jag hittade en väska, plånbok och hur fina underkläder som helst och såklart blev det väldigt billigt. Efter det tog vi oss in till den vanliga gågatan och kikade in på sminkaffären Kiko som också erbjuder billiga produkter. Själv köpte jag en ny sminkborste (haha äntligen Ellen och Rebecca!!) och lite annat smått och gott. 
 
Snart börjar vi vår flytt till den nya lägenheten och ska jag vara helt ärlig är jag inte sådär super taggad på det. När vi hälsade på våra vänner som bor där nu såg det förjävligt ut igen. Jag hoppas att någon städar innan vi flyttar in och att de kan hålla det rent i åtminstonde två veckor till. Vi håller också på att leta lägenhet i Barcelona som vi kan bo i den första veckan innan skolan börjar. Dock är det ganska svårt att hitta eftersom de flesta redan är upptagna... Men det löser sig. 
 
Min lillebror tycker jag skriver för mycket om mat i bloggen så jag lovar att sluta med det, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback