mysdag

 
Det blev lunch i sängen och sedan begav vi oss mot havet för att sola och slappa med våra vänner. Vem vet, även jag (gingerJulia) kanske är lite solbräd i december när vi kommer hem om det här vädret fortsätter. Det står att det ska vara 28 grader varje dag nu veckan ut, då blir man glad! Ikväll ska vi dra oss till våra grannar för att ha "avskedsmiddag" för vår holländska kompis Lisa. Det var som Evelina sa till mig "det känns så konstigt att vi ska säga hejdå till en person vi nyss träffade och antagligen aldrig mer kommer träffa i våra liv". Jag håller med henne, det känns himla konstigt för på kort tid har man ändå blivit nära personerna. Däremot så vet man ju faktiskt inte om man tar upp kontakten igen eller inte.

Igår drog vi in staden och shoppade, åt frozen yoghurt och drack sangria. En fin dag med mycket skratt och roliga fynd i världens bästa butiker som Zara, Bershka och Massimo Dutti. Önskar att jag kunde dela detta med er där hemma. Jag njuter nämligen som bara den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback