en FILM!

 
 
 

Okej, så jag lägger upp en liten film på vår lägenhet. Det känns hemskt att höra min egen röst sådär men vad gör man inte för familj och vänner där hemma. 
 
Skolan går SÅ bra för mig just nu och det känns verkligen som jag gör framsteg och lär mig hur mycket som helst. Vi pratar inte så mycket mer spanska än på lektionerna då många av våra vänner här går nybörjarkurser men det känns ändå som att jag lär mig mycket hela tiden. Dock ska det bli galet skönt med helg nu. 
 
Jag håller även på att planera lite för framtiden och även fast jag fortfarande inte har någon aning om vad jag vill hitta på eller plugga känns även det bra. Pratade lite med pappa på skype innan och vi planerar en massa, SÅ KUL! 
 
Ha en bra helg där hemma nu. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback