ännu ett hejdå

 
Våra turkar åker hem imorgon så de bjöd på tårta förrgår kväll. DEN VAR SÅ GOD! Vi satt på vår uteplats med massa andra elever från skolan, pratade en massa och hade det trevligt. Plötsligt kom en av lärarna på skolan, Angeles (Ängel), med tapas och massa gott och var med oss där några timmar. Vi blev såklart lite chockade att en lärare kom men hon var så himla härlig, öppen och gullig. Fler sådanna människor till den här världen tack!
 
Idag tog vi en promenad och gick ett håll vi inte gått förut. Vi promenerade mot stan och tog strandpromenaden på slutet. Även fast man ofta saknar allt hemma som bra service, bättre mat osv så inser jag nu hur mycket jag gillar Spanien. Det är svårt att sätta ord på det men alla är otroligt trevliga här. Gatorna är så smutiga men de vackraste husen ligger på dem och man kan alltid förvänta sig ett leende på personen man går förbi på gatan. Vi svängde höger mot havet längre bort och där fanns det ett utomhusgym på stranden som vi testade på och vi hade världens vackraste utsikt mot stadens höga byggnader och havet framför det. Vi ska dit och ta lite bilder så ni får se vad jag menar. 
 
Nu är klockan halv 4 och vi har knappt ätit något på hela dagen så jag ska ställa mig och laga lite mat. Sen hoppas vi på avskedmiddag senare ikväll för dem på bilden. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback