ALDRIG MER KANOT

 
Ja hörrni vad hände egentligen idag? Vi tog oss tillsammans med skolan till Nerja för att paddla kanot osv. Ni vet det jag såg fram emot så himla mycket? Väl i båten gick allt bra tills dess att jag insåg hur sjösjuk jag blev. Och min kanotkompis kände likadant så vi frågade vår lärare snällt om vi fick lov att paddla tillbaka till stranden och det fick vi. Efter många om och men började vi närma oss stranden men när vi var sådär 20 meter från land insåg jag att det inte längre funkade att paddla utan var tvungen att hoppa i havet och simma resten för att jag inte skulle spy. Tre meter från stranden mådde jag värre än någonsin och efter denna dagen har jag nu konstaterat att jag aldrig mer kommer paddla kanot. Punkt.  
 
Dagen har dock även varit väldigt bra då jag efter lite sömn på stranden och världens godaste paella mådde mycket bättre. Vi besökte Europas balkong och åt godaste glassen och sen begav vi oss hem igen. Ikväll står det matlagning med kompisarna på schemat igen och sedan blir det salsadans i stan. 
 
 
 

Kommentarer
Oskar säger:

Va sköj!:D e de utanför allicante ? Också varit där då;)

2013-09-21 | 20:17:52
rememberthiis.blogg.se säger:

Härliga bilder :D

2013-09-22 | 17:17:26
Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback