Söndag

 
Bjuder på en såndär typisk turistbild vid Fuente mágica dagen i ära. Det är söndag och jag och Evelina har haft en väldigt mysig helg. I fredags tog jag taxi till Evelina och vi fortsatte kvällen på en sjukt fin restaurang där vi åt godaste maten på länge. Det blir ju lätt så när man lever på pasta hela dagarna i veckorna att man vill njuta lite extra på helgerna. Man uppskattar maten mer då och även fast jag bara åt en hamburgare så njöt jag till fullo. 
 
Jag är fortfarande så ovan vid att de äter så himla sent här i Spanien. Att äta klockan 9 är alldeles för tidigt för dem och jag är när klockan är 8 oftast vrålhungrig och då är inga restauranger öppna. Men så kan det vara. Vad gör ni idag? Vad har ni gjort i helgen?
 
Jag har i vilket fall som helst kommit fram till ett beslut som känns så himla bra. Jag är glad och väldigt nöjd. Om några veckor bär det av för nya äventyr! 
 
 

Kommentarer
Micha säger:

Hej! Jag undrar bara vilken förening i Växjö som du gick på cheerleading på?? Är tacksam för svar :)

2013-11-10 | 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback