La fuente mágica

 
I lördags innan jag och Evelina satte oss på Hardrock Café så besökte vi ett ställe alla människor borde se någongång i sitt liv. Tar man metron till stationen Espanya en fredag eller lördagskväll möts man av detta. En gigantisk fontän vid foten av något slags palats. Trots galet mycket människor (ni ser ju alla kameror på nedersta bilden) var det inte speciellt trångt så vi ställde oss på en mur för att se allt och ta massa foton. Det var så himla vackert med alla färger och med musiken som spelades i bakgrunden. Det var som Nina sa till mig när hon rekomenderade stället att vore det inte för så jävla mycket människor hade jag lätt velat att min framtida man friade till mig på detta stället ;).
 
Efter vi njutit av utsikten ett tag tog vi tunnelbanan tillbaka för att avnjuta godaste fajitasen, vinet och bästa servicen på länge. Vi fick dock vänta i en timme på bord men då vi under tiden fick gratis vin och ett bra bord vid baren så vi klagade inte det minsta. En superfin och bra kväll helt enkelt.
 
 

Kommentarer
Nina säger:

"Palatset" är kungens sommarhus som han bor i när han är på besök hos sina bröder i Barcelona /din historienörd

2013-10-15 | 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback