KAOS i mitt huvud

 
Hela dagen idag har gått ut på att sortera, ordna upp allt i mitt huvud, maila och skypa med olika människor och till att försöka komma fram till någon bra lösning. Just nu är det kaos i mitt huvud för jag har så mycket att tänka på, jag står nämligen inför ett val. Det är verkligen inte det viktigaste valet i mitt liv men just nu känns det jobbigt men också VÄLDIGT roligt. Det kändes lite idag, när jag satt här vid mitt skrivbord med datorn, som att jag hade börjat jobba på mitt framtida jobb. Nej, inte så kanske, men det ska bli roligt att få berätta om detta för er sen när det är dags. Det handlar alltså om vad jag ska hitta på efter min tid här i Barcelona, när skolan är slut. Kanske flyttar jag, kanske åker jag hem, kanske stannar jag. Förhoppningsvis, om blir det så som jag tänkt mig och då får ni reda på det om kanske en vecka eller så.
 
I högtalarna under kvällen har det spelats allt ifrån this is the way med e-type till hooked on a feeling, mina favoritlåtar när jag var 5. Så mycket nostalgi och så många minnen. Men jag tänkte på det innan idag att när Evelina och jag dansade som mest på kulturama så dansade vi till låten Step up med Darin. Den kom ut 2005 och det är 8 ÅR SEDAN? Det kändes som det var igår vi stod i salarna uppe vid Beijers byggvaruhus och gick till toyota till våra pappor för att äta baguetter efteråt. Jag börjar bli gammal och det känns sorgligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback