Barceloneta och födelsedagskalas

 
I söndags efter vi båda tagit en lång sovmorgon knallade vi ner till Barceloneta för att kolla in stranden, ta en smootie och bara njuta. Det var klarblå himmel och ganska varmt så vi satt vid havet en stund och bara njöt. Det var så roligt att se att det FORTFARANDE var massor av människor som badade och solade i bikini. Visst att det är varmare än i Sverige men nu pratar vi om kanske max 20 grader ute och det är mitten på oktober. Nej, jag känner nog att jag håller mig borta från det. Dock har det varit riktigt varmt idag, kanske 27 grader och det ska tydligen hålla i sig så jag är bara nöjd. 
 
I måndags firade jag även min ryska rumskompis födelsedag. Jag bjöd på tårta efter jag kommit hem från skolan och vi sjöng lite. På kvällen lagade vi en brakmåltid och Oksana bjöd på, tro det eller ej, vodka och massor av olika drinkar. Det var en väldigt trevlig kväll. Vi har även fått en ny tjej hit till lägenheten, hon heter Olga och är från Polen (Jag tyckte hon först sa Holland, så det har jag gått runt och trott i några dagar tills jag idag frågade var någonstans hon bodde i Holland, pinsamt!).
 
Nu ska jag fortsätta med mitt planerande ni kunde läsa om i förra inlägget. Jag har endel "positivt och negativt-listor" att skriva. 
 

Kommentarer
Webbyrå säger:

Hej, Jag bruka kolla på din blogg, den är jätte snygg, stilren, professionell. snygga bilder :D

2013-10-22 | 22:36:39
Bloggadress: http://www.webbyra.st/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback