Nästa stopp på min resa

 
Och så äntligen är den dagen snart här. Den 5 november. Dagen då jag åker hit. Till Oviedo. Platsen som blir nästa stopp på min resa. Staden ligger i norra Spanien och har ca. 200tusen invånare, ligger 2 mil från havet och om ni frågar mig ser det hur mysigt som helst ut. Det är här jag ska, till att börja med fram till jul, vara Aupair hos en jättegullig familj där jag ska ta hand om två supersöta pojkar. Mer får ni reda på under tidens gång men jag ser fram emot det såhäääär mycket och även fast jag är ganska nervös vet jag att det både kommer bli riktigt roligt, mysigt och lärorikt.
 
Jag har aldrig varit aupair innan och som sagt känns det ganska nervöst och nytt men jag tror det kommer gå bra ändå. Det finns bara nya erfarenheter att hämta. Familjen som jag ska bo hos är även så himla snälla och förstående vilket gör att det självklart känns mycket bättre. 
 
Som sagt så får ni reda på mer när jag själv vet mer men en sak som är säker är att jag längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback