Favoriterna på besök

 
Tiden går ju så otroligt fort här nere. Man hinner inte ens tänka utan tiden bara flyger förbi. Familjen har varit på besök här i en vecka nu och det känns bara som en dröm för tiden bara försvann. Men vi hann dock med att göra en himla massa roliga saker. Vi tillbringade kvällarna på mysiga restauranger, dagarna på stranden och vi turistade i Monserrat, vid Fuente magica och såklart i Sagrada de familia. Vi hade helt enkelt en toppenvecka. Det kändes bara så otroligt sorgligt att lämna dem idag igen för nu vet man att man inte kommer få se dem på ett bra tag. 
 
Jag åker vidare, från Barcelona nu på tisdag, en aning norrut för att fortsätta mitt äventyr. Vart det blir och vad jag ska göra får ni se i nästa inlägg. 
 
Nu har jag och Evelina i vilket fall förberett oss för de sista dagarna ihop och gjort oss hemmastadda på hennes fina fina hotell. Ni får sålänge lite bilder från min vecka med världens bästa familj. 
 

Kommentarer
Daniella 🌙 säger:

dina dagar verkar så himla fina.

2013-11-03 | 03:55:06
Bloggadress: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback