Castell de montjuic och lite flyttande

 
De senaste två dagarna har iprincip endast gått ut på att flytta runt lite grann. Igår när mina föräldrar åkt och ägaren av lägenheten slängt ut mig tog jag mina väskor och begav mig mot det superfina hotellet som Evelina bodde på med sina föräldrar. Där fick jag checka in och sedan spenderade Evelina och jag dagen där genom att bara ta det lugnt i våra hotellsängar. Idag när vi vaknade tog vi en fralla och kaffe på ett fik bredvid hotellet och sedan när vi checkat ut från det hotellet promenerade vi vidare till vårt nästa. Här ska vi nu befinna oss till den 5-6 november. Det blir som ett bra avslut på vår "lilla" resa att få bo på hotell och bara mysa. Det blev en hel del bärande på tunga väskor och flyttande men nu är vi äntligen på plats. 
 
På bilderna ovanför ser ni vad jag, Lukas, mamma och Evelina gjorde i tisdags. Vi tog "linbanan" upp till Castell de montjuic och kollade på den fantastiska utsikten tillsammans med de tusentals ryssar som bestämt sig för samma sak. Det var molnigt och lite kyligt men vi njöt ändå. Dock trodde vi att skulle få ge upp det fina vädret som vi hoppats på under familjens vistelse men som tur var ändrade det sig och blev strålande väder sista dagarna.
 

Kommentarer
Daniella 🌙 säger:

hur stor skillnad är det i ålder på dig och din bror?

Svar: Det är 4 års skillnad, han är 15, jag är 19 :)
Julia Fonsell

2013-11-03 | 15:43:59
Bloggadress: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback