Málaga centrum

 
Jag och Evelina skulle möta upp några kompisar vid 8 inne i centrum men bestämde oss istället för att ta bussen tidigare för att kunna se lite mer av staden och omgivningarna. Det kanske dock inte var ett superbra beslut då vi insåg att vi skulle få åka härifrån med tom plånbok. Jag är inget jättefan av shopping men det här var magiskt och så BILLIGT det var. I vilket fall som helst är jag nu säker på hur mycket jag älskar denna staden med tanke på de vackra byggnaderna och gatorna. ÅK HIT om ni får tillfälle. Kvällen tillbringade vi sedan på världens mysigaste tapasrestaurang tillsammans med våra vänner från skolan. Men det får ni veta mer om senare.
 
Nu blir det stranden, som vi missade igår och iförrgår för vi var så trötta. SÅ äntligen ska även bleka Julia få lite färg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback