friends

 
Det börjar kännas mer och mer jobbigt ju fler gånger man träffar sina vänner nu innan man åker. För varje dag som går känner man att det blir mer och mer verklighet att lämna alla dessa fina personer och det gör ganska ont. Nu är det bara 3 dagar kvar, hjälp! 
 
Missförstå mig dock inte, denna resan har jag drömt om länge och det kommer bli så jäkla bra allt det här. Så även fast det känns jobbigt att lämna alla så ser jag fram emot detta så galet mycket. Att även resa med Evelina, personen utanför familjen jag känt längst, är också så himla bra. Hon känner mig och jag känner henne och hon vet precis vad som får mig lugn om jag blir nervös eller vad som gör mig glad. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback